středa 1. dubna 2009

Den 9

Nuda

Tak dneska už mi to, že musím být doma začíná lézt na mozek....Už nemám co uklízet, tak jsem uvařila oblíbenou rajskou omáčku a hovězí (které jí pouze Pavel) No a všeobecně jsem se prostě jen tak flákala.

Pak jsem sledovala přímý přenos z poslanecké sněmovny a musím říct, že tak dobře jsem se už dlouho nepobavila....:-) Projednávala se kauza Dalík a Krakatice....dopadlo to stejně tak jak se předpokládalo a hádala se tam celá sněmovna asi 2 hodiny.

Večer přišla Lucka. Měla báječnou náladu, zpívala mi písničky, tančila, hrála si se svou oblíbenou stavebnicí. Fakt super, proti včerejšku....

Naši mi přivezli truhlíky, zeminu a surfinie, tak zítra budu sázet. Dneska jsem aspoň vyklidila a zametla balkon.



1 komentář:

  1. Super, ze uz ti je lepe. Jen si odpocin, kdyz jsi jeste do patku doma. V pondeli ti to zase zacne

    OdpovědětVymazat