pátek 3. dubna 2009

Den 11




Pátek - hurááá můžu ven


Ráno jsem si naposledy pospala do půl desáté.....na tom týdnu doma bylo toto úplně nejlepší. Mohla jsem se válet a vyspávat.

No, ale čeho je moc....znáte to. Takže jsem se hodila do gala a jela do města k doktorovi. Uschopnil mě, hned jsem šla vyzvednout Lucku ze školky, jeli jsme k našim a pak na zahradu.


Vzali jsme i Míšu, chtěla jet s námi. Lucka byla nadšená. Sundali jsme jí přídavný kolečka z kola a učila se jezdit. Moc jí to ale nešlo a mě bolely šíleně záda:-)



Odpoledne na zahradě bylo super, vyhřívaly jsme se s mamkou na sluníčku, holky si hrály, táta sekal.


Prostě už jsem fakt ráda, že můžu ven a je tak pěkně.

1 komentář:

  1. Je videt, ze jste si uzily kasny den. A hned, co te vypustili ven, tak jsi se vrhla na kyticky,... super.

    OdpovědětVymazat