úterý 7. dubna 2009

Den 15






Tak akorát



Včera jsem nestíhala ani dopsat den....Dnešek byl super. Především mamka byla na CT a na sonu a vše dopadlo vcelku OK. Nezhoršilo se to a to je velký úspěch. Takže jsem měla prosluněný den. V práci práce tak akorát, žádná jobovka, žádný stres, prostě pohodička. Lucka byla ve školce a pak u dědy. Já jsem měla do pěti čas pro sebe. K narozeninám jsem dostala ten poukaz na kosmetiku, tak jsem jí hned využila. Pak jsem měla jedno jednání a po dlouhé době jsem šla sama po městě, koupila jsem si zmrzlinu a jen tak jsem se loudala.


Pak přišla Lucka, šly jsme ještě na chvíli ven.

Dnešek byl prostě "tak akorát". Víc takových dní.....


2 komentáře:

  1. Jeee, Maji, vse NEJJJ k narozkam,...hlavne zdravicko. A je super, ze maminka je "v poradku"

    OdpovědětVymazat
  2. Tys měla narozeniny?!!! No tak to přeji dodatečně vše nejlepší! Hodně zdaví, štěstí a víc takových dní... (těch "tak akorát") :-) Velkou pusu posílá G.+K.+K.

    OdpovědětVymazat