sobota 25. dubna 2009

Den 30

Výlet do Karlových Varů
Dneska jsme si naplánovali výlet do Varů. Chtěla jsem stihnout výstavu IQ park v Muzeu, protože je tam jen do neděle a potom jsem chtěla zkusit hvězdárnu.
Po obědě jsem naložila mamku, Míšu a Jáju a jeli jsme. Lucka si v autě zdřímla, což jsem byla fakt ráda, protože by jinak byla protivná. Auto jsme zastavili dole ve městě a šli jsme procházkou přes celou kolonádu až k muzeu.
Musím říct, že ta výstava předčila mé očekávání. Bylo to skvělý, holky nechtěly pryč. Byla tam část (asi 70) exponátů z IQ parku z Liberce. Výborně jsme se bavili. Bylo tam krásně na pokusech ukázáno, jak co funguje. Gravitace, odstředivá síla, optické klamy, akustika, ale i různé labyrinty, hry, kaleidoskopy, výpočty postřehu, logika. I my dospělí jsme se bavili. Kromě mamky, která seděla v předsálí a špatně se jí dýchalo a byla unavená....Jenom škoda, že mě došly baterky a nemohla jsem fotit. To mě mrzelo. Pak jsme šli zpátky kolonádou do mekáče, tam jsme si odpočinuli, já koupila vedle v DMku baterky do foťáku a jeli jsme nad Vary do Japonské zahrady. Holky tam jezdily na kole a koloběžce. Bylo tam fakt krásně. Večer Lucka úplně odpadla:-)




2 komentáře: