sobota 11. dubna 2009

Den 18


Návštěva na chalupě


Vzhledem k tomu, že tatínek je marod a dostal penicilín, tak jsme vyrazily s Luckou ráno do města nakoupit, abychom ho nerušily. Lucka potom chtěla zůstat na hřišti před barákem, tak jí hlídal děda a já šla vařit. Odpoledne jsem sbalila naložila masíčko, Jája naložila hermelíny a jely jsme všechny na chalupu k bráchovi. Tak byli i naši a Míša. Bylo to pěkné odpoledne. My jsme tvořily s Jájou ponožkové psy. Místo psa jsme vytvořily postiženého tuleně....ale Lucka je z něho nadšená:-) Večer jsme si doma pustili v telce Čokoládu (ten film miluju) a stylově jsme si odevřeli bonboniéru.....ten film miluju.


Jo a moc jsem včera nafotila, jenom jak jsme hrály kroket. Fotky stojí za prd.




2 komentáře:

  1. Já chci foto ponožkového psa!!! Co to je? To jsem ještě neviděla, neslyšela... :-)

    Ptala ses, zda fotky upravuji - jen jim občas přidám jas nebo kontrast a mírně doostřím (po tom zmenšení to je třeba) a samo dám bílý rámeček... Jinak neupravuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nevim, co je ponozkovy pes :-)
    A jeste, ze je venku tak krasne, ze nerusite doma nemocneho tatinka :-)

    OdpovědětVymazat