pátek 10. dubna 2009

Den 17










Spokojenost na zahradě

Dneska v práci v pohodě. Měla jsem jen jedno jednání výboru a pak jsem naložila Jáju a jely jsme za Luckou a našima na zahradu. Byla tam i Míša. Lucka měla báječnou náladu. Hráli jsme všichni domino, holky jezdily na kolech, my jsme si pak s Jájou četly, udělaly jsme zeleninový salát.....prostě pohoda.
Pavel byl doma, protože chytil taky angínu a umírá...
Večer jsem měla jít s Davidem někam na kafe, ale on se ani neozval, tak jsem šla nakonec s Jájou a Radkem. Bylo to moc fajn a fungovala jsem evidentně jako brzda:-) O půlnoci, když jsem už usínala u baru, jsem sebrala omladinu a jelo se domů...trochu protestovali, ale tetička prostě už hovno vydrží....:-)





1 komentář:

  1. Krásná fotka Lucky! Hlavně ta první... A úžasný závěr vyprávění :-DDD.

    OdpovědětVymazat