neděle 5. dubna 2009

Den 13






Neděle, neděle...



Dneska by byl krásný den... byl.

Ráno jsme šly s Lucinkou do města. Prošly jsme se, já jsem si nechala udělat nehty. Byli jsme pozvaný k našim na oběd. Oslavili jsme tak moje narozeniny. Dostala jsem krásný dárky. Poukaz na kosmetiku a na masáže a krásnou kytku do obýváku. Fakt jsem nadšená.

Odpoledne jsme jely s mamkou a Jajdou na výlet k přehradě. Jen se tak projít. Bylo ošklivé počasí a tak jsem pozvala mamku s taťkou na teplou bábovičku.

Šli jsme do Intersparu koupit vejce a čokoládu. No a potkali jsme tam tchýni....zkazila co mohla, křičela tam na mě i na mamku....dokonce i prodavačka u kasy se nás zastala. A to všechno kvůli Lucčiným narozeninám....že s ní nesfoukli svíčky. Protože naši přišli dřív a Lucka byla hrozně natěšená. Taková malichernost. Léta se o ní kloudně nezajímali a ted to chtějí strhnout. Výsledkem bylo to, že mamce bylo špatně, mě začal bolet žaludek....No dělala jsem pak co jsem mohla. S Jajdou jsme udělaly teplé bábovičky s čokoládou. Ještě, že tam byla. Mám jí moc ráda a Lucka jí naprosto miluje. Díky Jájo....








2 komentáře:

  1. To je mi líto, že tak krásně načatý den zkazila tchýně :-(. A ještě takhle trapně na veřejnosti... To je k nepochopení!

    OdpovědětVymazat
  2. Maji, ta tvoje tchyne je taky pripad. Hlavu vzhuru, holt za tchyne nemuzeme. Vzdyt vis, ze ta tvoje je jeste "dobra" oproti te me :-)
    Pekne fotky

    OdpovědětVymazat