úterý 31. března 2009

Den 8



Sluníčko





Je zvláštní jak se mi mění vnímání času... Když jsem byla na mateřské a vzal si někdo Lucku na odpoledne, většinou jsem lenošila a čas uběhl jako voda. Dneska jsem byla doma, mohla jsem odpočívat a válet se...nějak mě to nebavilo. I když mi nebylo nejlíp, tak jsem uklidila, vyprala, vytřídila věci ve skříních. Nemohla jsem jenom tak ležet a odpočívat.





Odpoledne nám svítí sluníčko do ložnice a do Lucky pokojíku. Už má pěknou sílu. Lehla jsem si do postele a "vyhřívala" jsem se. Tohle jsem dělala když jsem byla malá.





Dneska jsem zkoušela fotit Lucku, bylo krásné světlo, ale ona nějak neměla pro focení pochopení....:-) Ani se nedivim, vrátila se dnes nějak rozladěná a unavená. Odpochodovala už kolem osmé do postele.

1 komentář:

  1. Tak to si holky muzou podat ruce. Ja od te doby, co jsem zacala s Projektem, tak Neny jako kdyby to citila a proste se jenom kreni nebo mi ukazuje zadek. Grrrrrrr

    OdpovědětVymazat