čtvrtek 23. dubna 2009

Den 28

Vůůůůně
Dneska jsem byla v Praze na konferenci, vstávala jsem ve čtyři ráno....uf. Jsem unavená jako blázen. Včera jsem se vrátila v deset večer, tak už jsem ani nebyla schopná cokoliv dopsat do projektu. Včera na sonu mamka dopadla dobře, játra jsou zatím čisté. Horší jsem já, mám zvětšenou nějakou žlázu v prsu, ale hlavně mám zvýšené onko markery....Buď to je od těch jater, ale spíš řekla doktorka, že se tam může něco "tvořit". Musím jít na gyndu - to nenávidim a taky si jít vyříznout znamínko na zádech to se jí jakože velmi nezdálo. No a za 2 měsíce znova na kontrolu. Ach jo.
Přijela jsem dneska z Prahy a šla jsem k našim. Bylo po dešti, vyšlo sluníčko a vzduch byl nádherně voňavý. Navíc voněly lípy, sladce jako upečený perník. Miluju to....u mě pocity prochází "nosem". Hodně vzpomínek mám spojeno s vůněmi.....

2 komentáře:

  1. Mám radost, že mamka dopadla dobře! Teď ještě u tebe, aby bylo vše v pořádku!!! Myslím na tebe a přeji zdravíčko!

    OdpovědětVymazat
  2. Uz jsme si dnes psaly,.. ale jeste jednou,... urcite bude vse v poradku,... drzim pesticky!!!

    OdpovědětVymazat