úterý 14. dubna 2009

Den 20

Bubák


Dnes byl klídeček. V práci jsem se flákala (zítra musím zabrat, jinak zas pak budu šílet) a pak jsem byla chvíli přednášet na vejšce o mikroregionu. Odpoledne jsem byla na masáži, protože mám od včerejška solidně zablokovaný záda a krk. Můžu se tedy otáčet celá:-), akorát v autě se nemůžu prostě rozhlídnout doprava.... jenom doleva.


Lucka byla dneska nějaká rozhozená. Ráno chrchlala, ve školce nejedla, pak hysterčila, že jsem v práci, no a na zahradě se stále tvářila takto:









Nakonec spadla do borovice, visela tam jak hadr....řvala nepředstavitelně. Doufám, že bude zítra v lepším rozpoložení.

2 komentáře:

  1. Ale že jí ten výraz sluší :-).

    Ty si teď zažíváš v autě to, co náš taťka posledních pár let permanentně :-).

    OdpovědětVymazat