středa 25. března 2009

Den 2


Tak tohle je Lucka v půl šesté ráno.... Miluju ty teplounký růžový tvářičky, černý řasy a rozcuchaný vlásky na polštáři. Je mi jí vždycky líto vzbudit. Otevře oči a vypadá jako vylíhlý kuře. Je až s podivem, že je většinou hned dobře naladěná a veselá. Kéž by jí to vydrželo až do dospělosti.


Dnes byl divný den. Na jednu stranu jsem měla blázinec v práci, který jsem si sebou nesla i domů a na druhou stranu jsem celé odpoledne a večer byla s našima a Luckou a za to jsem byla moc ráda. Bohužel jsem nedokázala přestat myslet na pracovní věci, takže jsem stejně duchem byla jinde......:-(


Jo a jsme s Luckou zase sami. Tatínek je opět na školení. Tentokrát až do pátku.

2 komentáře:

  1. Ahojky holky,...tak uz se tesim na vase kazdodenni stripky. Lucinka je sladoucka. Ja taky tu nasi potvurku nerada budim.

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím, že má Luci ráno dobrou náladu... Kája je spíš na zabití :-). Ale to má určitě po tatínkovi :-DDD. Luci je sladká...

    OdpovědětVymazat