neděle 29. března 2009

Den 5




Návštěva




Včera jsme byli v Teplicích u příbuzných na návštěvě. Vždycky strýce a bratránka s rodinou ráda vidím. Teta slavila 60 let....byla to moc hezká oslava. Hlavně jsem byla ráda, že se zase setkali moje mamka se svým bráchou. Oba jsem moc nemocní a tak si váží každého setkání....


Já jsem si přivezla nějakou nemoc. Ležim jak lazar s horečkou. Doufám, že to nikdo další nechytne a já se z toho rychle dostanu.


Fotila jsem rozdováděnou Lucku jak lítá před hospodou a skáče do louží:-)




2 komentáře:

  1. Přeji brzké uzdravení... U nás už marodí i manža. Fakt úžasný den... Ať je brzy líp!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Maji,...tak poradne vylezet, at jsi zase fit. Lucinka je porad jako tintitko,koukam. A mamince preji hodne sil a tobe taky

    OdpovědětVymazat