čtvrtek 26. března 2009

Den 3


Tak napůl


Tak ve tři ráno mě vzbudila Lucka, že nemůže rozlepit oko. Šla jsem k ní a ona opravdu měla celý oko slepený hnisem. Chudák. Asi chytla zánět spojivek nebo co. Vykapala jsem to a do rána to už měla lepší.

Ráno den začal parádně. V práci se dařilo, žádnej průšvih se nekonal, svítilo sluníčko..... super. Odpoledne jsem naložila Lucku s našima a vyrazili jsme do Německa nakoupit nějaké ty hadříky (aby nás beránek nepokakal:-) Pochopitelně jsem si nekoupila vůbec nic, zato Lucka má plno nových věcí - jako obvykle. Největší radost má z nových bot - balerýnek. Našli jsme konečně ty, které jí nepadají.

Večer už tak parádní nebyl. Lucka byla otravná, pořád kňourala, že chce tatínka... když pochopila, že tatínek neni, tak všechno já. Stokrát mě volala z koupelny, v jídle se nimrala, vymýšlela blbosti. Až sem vypěnila a frčela do postele, ani zuby si nečistila. Teď mě to pochopitelně mrzí, že jsem na ní takhle vyjela:-(

Dneska jsem neměla ani minutu času na focení, tak dám fotku ze sobotních narozenin. Lucka s dědou. Milujou se. Když je u nás děda, musí všechno dělat on. Děda je prostě pro Lucku jako táta. Někdy bych řekla, že jí tatínka nahrazuje, protože ten náš je pořád pryč...

2 komentáře:

  1. Lucka bude kóča! A takového dědečka upřímně závidím... Ti naši dědové nějak pokulhávají :-(. Ale je fakt, že i přesto je holky hltaj.

    OdpovědětVymazat
  2. Takoveho dedecka taky zavidim. Nas je teda taky super, jenom je od nas 700 km :-( . Lucince foukame na ocicko

    OdpovědětVymazat