úterý 24. března 2009

Den 1


Dnes večer jsem se jako každý den svalila na gauč a zaujala obvyklou polohu....totiž s počítačem na klíně. Lucka koukala na pohádku, tak jsem sledovala na internetu jak se vyslovila nedůvěra vládě a ta následně padla. S pocitem totálního znechucení jsem chtěla počítač zavřít a najednou mi pípla zpráva na skype. Psala mi Gabro, moje "virtuální" kamarádka z Rodiny. Vnukla mi nápad začít také s projektem 365. Tak se tady snažím vytvořit základní kostru mého prvního bloggu. Budu si držet palce, ať to technicky zvládnu :-) a hlavně ať si dokážu udělat čas na to, abych ty střípky dnů vydržela skládat hooodně dlouho.
PS: toto je jedna z mála fotek společně s Luckou. Na fotkách se většinou totiž nevyskytuji...
Markéta

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak znovu a bez chyb! :-D

    Majenko, vítej v projektu 365! Ať máš zachycených hodně nezapomenutelných chvil s tvojí princeznou Lucinkou...

    OdpovědětVymazat