neděle 17. května 2009

Den 48

Tak po celém týdnu hlášení
Celý týden jsem byla až do večera v práci - jako obvykle. Už mě to leze na mozek. Nebyla jsem schopná si ani nic vyfotit. V sobotu jsem byla u holiče a pak jsme jeli s Luckou na otevření lázeňské sezóny do Frantovek. Bylo to moc pěkný. Byl tam Ledecký, tak jsme si s Pavlem zavzpomínali, hodně jsme Žentour poslouchali. Večer šel Pavel do hospody na chvíli..... ve čtyři ráno jsem ho našla chrápat ožralýho v autě. Doplazil se asi v pět....Potkal v hospodě totiž Jáju s Tomášem a měli prý tequilovou smršť.
No a v neděli jsme byli domluveni na brusle do Německa . Je to tam skvělý , jezdí se okolo jezera a je tam parádní prostředí. Lucku jsem odvezla k našim, naložili jsme Jáju a jeli pro Tomáše. Mezitím jsem Pavlovi 2x zastavovala na blitíčko...:-) Tomáš na tom byl podobně, nicméně jsme jim to Jájou neodpustily a museli s náma na brusle. No objeli jedno kolečko (asi 4 km) a chcípli...
Třeba takhle tam ležel Pavel - jako vyvrženej vorvaň.













1 komentář: