neděle 10. května 2009

Den 43


Neděle....
Poslední dny nebudu dopisovat. Byla jsem na tom mizerně, kašel jako tuberák, bolesti v krku, hlavy....prostě hnus. Včera to ode mě chytil táta, byl na pohotovosti a dostal antibiotika, doufám , že se to vyhne mamce. Taťka dostal horečky, šílená bolest celýho těla, no nebyl na něj pěknej pohled...Ani jsem poslední týden večer nekoukala do počítače.
Lucka už je na tom docela dobře a zítra frčí do školky. Já mám zítra v práci audit a pozítří taky. Mám z toho akorát nervy:-( Dneska jsme byli na zahradě, tak jsem trochu fotila.

Lucka s mamkou debatují:
Kytičky a hmyz....:-)

S taťkou








2 komentáře:

  1. Ať audit dobře dopadne a taťka je brzy zdráv!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,.. uz jsem si rikala, co s Tebou je. Hlavne, ze uz Ti je lip a Lucince taky. Tak ted prejeme zdravicko tatkovi.

    A krasne fotky,... jsi to ted dohnala za ty posledni dny.

    OdpovědětVymazat